Energie na spinani mosfetu

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Březen 15 14:30:24 CET 2013

On Fri, 15 Mar 2013, RV wrote:

> Je to driver IR2104 a podle toho co pisou:
>
> IO+ Output high short circuit pulsed current.... min 130 typ 210
> IO- Output low short circuit pulsed current .... min 270 typ 360
>
> tak to urcite proudovy zdroj neni - ty udane hodnoty bych tedy povazoval jako
> pocatecni hodnotu - tedy napetovy zdroj 15V s proudovym omezenim 130mA nabiji
> kondenzator cca 1.5nF
>
> za jak dlouho se nabije v tomto pripade?

No pokud ten budic ma na vystupu MOSFET tranzistory a muzete tedy vystup
povazovat za odpor tak pri 15V a 130mA ve zkratu je to cca 115R .Pak je
to otazka klasicke rovnice nabijeni kondenzatoru pres rezistor a stanoveni
napeti na kondenzatoru ktere povazujete za dostatecne  -

   Uc = U ( 1 - e^(-t/tau))

Treba pro 10V Uc je to dvoutretinove cilove napeti a ten pomer vychazi
cca 1.1 takze -

   t (sec) = 1.1 * R (Ohm) * C (Farad)