OT - boj s urednim simlem

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Čtvrtek Březen 14 10:33:18 CET 2013

Dne 14.3.2013 1:50, ing. Jan Galuszka napsal(a):
> Zdravim,
>
> omlouvam se za velke OT, ale mozna to uz nekdo resil
>
> v poslednich mesicich valcim z uredniky na jednom statnim uradu, kteri mi
> skoro tvrdi, ze moje firma FANDA elektronik s.r.o.  je fiktivni, nefunguje,
> neprodava, asi neexistuje.
> Odkaz na obchodni rejstrik www.justice.cz a odkaz na sbirku listin
> (vysledovky, priznani) u me fimy jim nestaci.
>
> Mozna nekdo z Vas mne nakopne a hodi link k tomu:
> Tiskem probehlo, ze byl nejaky nalez Nejvyssiho spravniho soudu (nebo
> Ustavniho), ze statni urad nemuze po podnikatelskem subjektu pozadovat
> [...]

Dobry den,

uredniho simla nepredelate. Pokud jde o nekoho, kdo vam svou zlovuli neuskodi
(typicky  pozadavky socialky u zamestnancu), muzete se na nej zkusit vykaslat.
Ale jsou pripady, kdy si pozadate napriklad o dotaci na cosi a konkretne treba
SZIF ma neskutecne vlezle pracovniky, kteri chteji dolozit uplne vsechno a pokud
mozno nekolikrat. Jenze oni maji realne prst na penezich, takze zaskrtnou
NESPLNIL a muzete se leda tak soudit. Potom nezbyva nez sklopit hlavu.

Vcera jsem vyplnoval dotaznik k zakladnim registrum a jejich fungovani, no moc
vesele ctivo to nebylo, dilci zmeny jsou, ale skripe to strasne pomalu.

Standa