Jak vyfotit monitor

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Středa Březen 13 22:54:45 CET 2013

Mozno hlupa otazka, ale nestaci Alt+Prstcr ?

                                               Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Alexandra Svobodová" <hwnews na zirafoviny.cz>
To: "konfera" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, March 13, 2013 9:42 PM
Subject: Jak vyfotit monitor

Dobrý večer přeji,

     mám zdánlivě jednoduchou otázku, ale jaksi se nedaří. Chci se
zeptat, jak se dá nejlépe vyfotit něco tak rovného jako je obrazovka
monitoru nebo osciloskopu. Ať dělám co dělám, daří se jen takto
http://www.zirafoviny.cz/hicsuntleones/index.php?path=obrazky%2Fmonitor/

     Máte někdo, prosím nápad, jak na to? Hodilo by se mi to každou
chvilku, ale fakt už nevím. Pořád to mám rozmazané, foťák se nechce
zaostřit. Mám Olympus mjů digital 600. Sice obstarožní, ale fungující.

     Děkuji za nápady, Saša Svobodová