Doporucte prosim frekvencni menic

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Březen 13 20:34:55 CET 2013

Diky za nazor. To zni logicky. Takze se nemusim vazat na modely
s potenciometrem.

Diky.
PL

*******************************

From: "Petr Simek" <psimek na jcu.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, March 13, 2013 8:30 PM
Subject: Re: Doporucte prosim frekvencni menic

On Wed, 13 Mar 2013, Petr Labaj wrote:

> Protoze to bude pro frezovaci vreteno, potreboval bych vystupni frekvenci
> nejmin 600 Hz. Idealni by bylo, kdyby mel na sobe potenciometr pro
> snadne ovladani frekvence, ale asi se i bez toho da zit (kdyz to ma
> ovladani 0-10V, tak si myslim, ze by mel stacit nejaky potenciometr na
> drate, pripadne s nejakym zesilovacem, pokud to ten signal vic zatezuje).

Ja jsem na frezku koupil LG v TME . Jde ale jen do 400Hz - mne to staci
mam tam obyc 3f motor tak to honim do max 100Hz. Ma jakysi minicudlik
kterym se da tocit, ale zapomente na to. Nejlepsi je vytahnout zapinani
smeru a ridici potenciometr na panel a pouzit na to poradne velke prvky.
Za prve se to docela spini kdyz se na to saha pri praci a je treba aby
to zapinani L-0-P bylo poradnym cudlikem aby to slo delat po hmatu.