MikroE kompilery Re: Ztrata USB HW klice

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Březen 13 16:43:21 CET 2013

Původní zpráva ze dne 13.3.2013 od RV:

> no je fakt, ze jak jsem si nedavno delal testy rychlosti mezi PIC18
> a PIC32 tak jsem na ten PIC32 dost nalomenej, ale nevim jestli bych
> to vyuzil - dsPIC me neoslovily, ale PIC32 fakt zvazuju

Já mám spousty desek od Microchipu, kde jsou všechny PICy. Tedy
počínaje PIC10 až po PIC32. Včetně PIC24 a dsPIC. Problémy mám v
podstatě tři:

1. S kompilátory C od Microchipu nějak nejsem kamarád. Mám CCS C, kde
mám knihovny (jejich i své vlastní), ale Microchip vydává velmi
zajímavé knihovny, které jaksi nemůžu použít. Už jsem něco přepsal,
ale je to hrozná práce...

2. CCS nemá kompilátor pro PIC32. S tím od Microchipu kamarád nejsem a
ani kdybych byl, nemůžu použít zase ty knihovny od CCS, logicky, není
to kompatibilní. PS: Proto mě vždy vytáčí ty řeči o kompatibilitě
Céčka, multiplatformnost apod.

3. Pascal mám moc rád, ten bych bral všemi deseti, ale abych pak nebyl
v háji s těmi všemi knihovnami, které ostatní mají v céčku, a ty od
MikroElektroniky jsou uzavřené :-)

> Joo no to me zase neprislo - uz nekolikrat jsem s nima neco resil a
> byli celkem rychli a vstricni - uvidime, ted jsem jim psal dotaz co
> mam udelat aby mi vymenili SW klic za ten USB dongle

Tak dej vědět, jak budou reagovat. To jsem zvědavý.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem