MikroE kompilery Re: Ztrata USB HW klice

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Březen 13 14:06:49 CET 2013

Dne 13.3.2013 13:37, Petr Zahradnik napsal(a):
> Původní zpráva ze dne 13.3.2013 od RV:

> Dnes za to chtějí $199 - $249. Tedy 4-5 tisíc bez DPH za každý
> kompilátor. Když tedy chceš všechny PICy, potřebuješ tři kompilátory.
> Tím vůbec neříkám, že je to moc. Mně samotnému se líbí, že mají
> kompilátor pro PIC32, což třeba já v CCS C nemám. Taky se mi líbí, že
> mají kompilátor Pascalu a dost připravených knihoven.

no je fakt, ze jak jsem si nedavno delal testy rychlosti mezi PIC18 a
PIC32 tak jsem na ten PIC32 dost nalomenej, ale nevim jestli bych to
vyuzil - dsPIC me neoslovily, ale PIC32 fakt zvazuju

> Ale uzavřenost knihoven mi vadí. A je to důvod, proč jsem jim zatím ty
> peníze nedal. Mnoho z těch knihoven, které mají, je určeno pro
> součástky, které použít nechci. Například grafická knihovna vypadá
> dobře, i bych si koupil ten jejich grafický generátor. Jenže já chci
> použít displej, pro který knihovnu nemají. Nechci si psát celou
> knihovnu komplet od začátku, upravil bych si jejich. Jenže když není
> otevřená, upravím si asi prdlajs.
no ja bych to take vital - uz jen treba prave kvuli tomu dvojimu volani
- proste bych tu funkci nakopiroval s novym jmenem aby kompiler nedrzkoval

> Jo? To je zajímavé. Pošli prosím nějaký odkaz na alternativní
> knihovny, ať se mrknu, co mají pěkného a nemusím to celé prohledávat.
ja na to forum uz ted moc nechodim, ale vim, ze treba nejaky Rumun
prepsal valnou cast knihoven jako alternativni nahrady:

http://www.mikroe.com/forum/viewtopic.php?f=93&t=19970

jen netusim zda je ma na webu i jako zdrojaky, v kazdem pripade staci
zamenit ty jeho prelozene MCL za ty dodavane - tusim jsem to uz jednou i
vyuzil - ma je ruzne vylepsene

> Tak to je ovšem docela pakárna. Tedy se kompilátor snaží být chytřejší
> než programátor. Ach jo.

no ja hlavne nechapu proc to nepovoli jako volitelne - defaultne at to
je jak to je, ale kdyz si to budu chtit povolit tak at kurna mam tu
moznost - podle me to neni zadnej velkej zasah

> Však jo, ten Pascal se mi taky docela líbí. Ale nevím, nevím, pořád mě
> nepřesvědčili. Navíc pokaždé, když jsem s nimi o něčem komunikoval,
> jejich odezva a hlavně už vůbec ochota komunikovat byla šílená.
Joo no to me zase neprislo - uz nekolikrat jsem s nima neco resil a byli
celkem rychli a vstricni - uvidime, ted jsem jim psal dotaz co mam
udelat aby mi vymenili SW klic za ten USB dongle