Ztrata USB HW klice

Dne 13. března 2013 12:30 Petr Zahradnik <clexpert na clexpert.cz> napsal(a):
> A potom také, co mě hodně zarazilo, firma, která dělá nástroj pro
> vývojáře, absolutně neumí programovat pro Windows. Oni suše instalují
> své aplikace do adresáře dokumentů a nikoliv do Program Files. To je
> docela neuvěřitelné, že v dnešní době něco takového vůbec někdo
> vypustí.

To je stejně blbé, jako defaultní ukládání dokumentů programu do
Program Files (osobně jsem takový program potkal, někdo po mě chtěl
přeinstalovat Windows, tak jsem zazálohoval dokumenty, smazal složky
windows a program files, přeinstaloval wokna, nakopíroval dokumenty a
dotyčný se pak divil, kde že má ty rozpočty...).

P.K.