Ztrata USB HW klice

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Březen 13 12:30:44 CET 2013

Původní zpráva ze dne 13.3.2013 od RV:

> Mam tak treba koupenej kompiler u Mikroe a krome toho, ze hrozi, ze
> treba za dva roky uz nemusi vubec existovat a jakmile mi krachne
> PCcko tak jsem v haji.

No však o tom píšu, že takhle už jsem přišel o desítky tisíc, kdy
firmy skončily a jejich software s nimi.

Mají i HW klíče. Tak si nech změnit licencování z aktivace na klíč, to
by mohlo jít, ne?

Mimochodem, ono tam je víc komplikací, jak jsem si všiml, když jsem
jejich kompilátory testoval. Třeba uzavřenost jejich knihoven, což
sice chápu, že si chrání své know-how, na druhou stranu zrovna u
vývojového nástroje bych se přikláněl spíš k otevřenosti. Mnohdy je
potřeba něco upravit, ale také je třeba vědět, jak to funguje vnitřně,
když něco nefunguje nebo funguje špatně.

A potom také, co mě hodně zarazilo, firma, která dělá nástroj pro
vývojáře, absolutně neumí programovat pro Windows. Oni suše instalují
své aplikace do adresáře dokumentů a nikoliv do Program Files. To je
docela neuvěřitelné, že v dnešní době něco takového vůbec někdo
vypustí.

Ale to je zase na jinou debatu.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory