Ztrata USB HW klice

Dne 13. března 2013 10:35 Petr Zahradnik <clexpert na clexpert.cz> napsal(a):
> Původní zpráva ze dne 13.3.2013 od Pavel Troller:

> Jo, jo, mám nakoupená kvanta software. Mezi nimi i spoustu právě
> takového, který se aktivuje po internetu. Mám ti spočítat, o kolik
> desítek tisíc korun jsem už přišel tím, že autor takového software
> zkrachoval a přestal provozovat svůj licenční server?

Já mám naopak nějaký starý HW klíč, ještě na LPT port, ke kterému
nemám SW ;) Myslím že je to nějaký Ecad nebo tak nějak, dal mi ho
kdysi jeden bývalý kolega při úklidu, stěhování nebo odchodu z firmy.
Ovšem pokud bych měl instalačku, nevadilo by mi, jestli firma
zkrachovala nebo vypnula server... každé řešení má holt nějaké výhody
a nějaké nevýhody.

P.K.