Ztrata USB HW klice

Jiri LINHART jirilinhart na post.cz
Středa Březen 13 10:26:36 CET 2013

Ja myslim ze to ma smysl pro prave pro toho distributora ktery timto
zpusobem omezuje moznost pripravy dalsich pracich na dalsich pocitacich
pro budouci praci pro cnc frezku. Tim by slo vyuzivat treba frezku 24
hodin dene pro praci protoze bych mel pripravenz a odladeny data uz
dopredu a hlavne by distributor dal licence pro tvorbu dat pro frezovani
(nejaky CAD system) pro uzivani zadarmo treba i pro jiné stroje nez pro
které to bylo zakoupeno.

JL