Ztrata USB HW klice

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Středa Březen 13 09:34:26 CET 2013

> A nebo to vemte jinak. Vyrobce vi, ze kdyz udela SW bez ochrany,
> spoustu uzivatelu ho ukradne, takze bude muset stanovit jeho cenu na rekneme 200000Kc, aby se uzivil.
> Nebo ho udela s ochranou s tim, ze tak bude moci cenu snizit na
> 80000. Koupite si radsi SW za cenu, kterou dotujete zlodeje nebo
> levnejsi chranenou verzi s rizikem, ze kdyz ztratite klic, budete
> muset tvrde zaplatit, pricemz ovsem mozna jeste nedosahnete ani te ceny, co dotuje zlodeje?

Zatim kazdy "chraneny" soft, at uz hw klicem nebo aktivaci nebo
jakkoliv jinak jsem uz videl v cracknutych verzich, takze tento
argument selhava :-) A ohledne ceny softu tady pusobi daleko jine
faktory, nez nejake "procento kradenosti". Treba velikost trhu a to,
jak si na nem umi zakaznici dupnout :-)

> Proc my cesi, kdyz neco posereme, si furt myslime, ze "mirne receno
> neslusny" je nekdo druhy, a my jsme jen ti chudaci, na ktere se
> spiknul cely svet?

Ja bych to nevidel jako stezovani si na spiknuti, ale proste trideni
firem na slusne a vydriduchy :-)

> Jakub Serych

Ales Prochaska