Re: Ztrata USB HW klice

ivanhw na centrum.cz ivanhw na centrum.cz
Středa Březen 13 09:04:40 CET 2013

Diky za nazory.
Pouziva se to s NTB.  Nedoslo ke kradezi, ale ke "ztrate".
Jeste se to komplikuje navstevou s malym ditetem, takze ten stick mozna neni ztraceny, j
en je na neznamem miste. Ale cekat treba 1 mesic na nalezeni neni mozne.
SW je navrhovy program pro truhlarskou vyrobu (kuchyne a pod.).
Prejit jinam je moznost, ale spise teoreticka.
Clovek za tu dobu program zna, ma vytvoreny i vlastni knihovny, ulozene vsechny predchozi zakazky ...

Nejsem ten postizeny.

Chapu i vyrobce, ale tech 40% je proste pomerne hodne.

Myslel jsem, ze by vyrobce dodal novy klic, ten stary dal na nejaky black list a provedl update programu.
Ano, je tu riziko, ze by "zlodej" onen update neprovedl,
ale v delsim casovem horizontu ten program nebude dostacovat.

Pokud by byl program koupeny treba 1 rok, mozna. Ale tohle je uz 10 let.

Diky za nazory.

Ivan