Ztrata USB HW klice

Dne 13. března 2013 8:54 Ales Prochaska <prochaska na alsoft.cz> napsal(a):

> A co třeba důvěřovat zákazníkům? :-)

Jako vtip dobré ;)

Software se velice jednoduše a velice často krade a to IMHO od té
doby, co byl vynalezen. Bez jakékoliv ochrany uděláte kopii 1:1
okamžitě. Představte si, že jste výrobce, vynakládáte nemalé
prostředky na vývoj SW a chcete ho prodávat. Víme všichni, jak to
funguje, v krajním případě prodáte jednu licenci, kterou si okamžitě
všichni potenciální zákazníci rozkopírují a víc licencí už nemáte
šanci prodat.

I v rámci jednoho zákazníka = firmy má výrobce zájem prodat víc
licencí (1 licence = 1 počítač), než jenom jednu, kterou si pak každý
ve firmě okopíruje.

Žádný (velký) výrobce už dneska není tak naivní, aby svůj SW nevybavil
nějakou ochranou. (Pokud ho tedy chce prodávat, u volně šiřitelného SW
to samozřejmě nemá smysl.)

P.K.