Ztrata USB HW klice

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Březen 13 09:00:47 CET 2013

A nebo to vemte jinak. Vyrobce vi, ze kdyz udela SW bez ochrany, spoustu uzivatelu ho ukradne, takze bude muset stanovit jeho cenu na rekneme 200000Kc, aby se uzivil.
Nebo ho udela s ochranou s tim, ze tak bude moci cenu snizit na 80000. Koupite si radsi SW za cenu, kterou dotujete zlodeje nebo levnejsi chranenou verzi s rizikem, ze kdyz ztratite klic, budete muset tvrde zaplatit, pricemz ovsem mozna jeste nedosahnete ani te ceny, co dotuje zlodeje?

Proc my cesi, kdyz neco posereme, si furt myslime, ze "mirne receno neslusny" je nekdo druhy, a my jsme jen ti chudaci, na ktere se spiknul cely svet?

Jakub Serych