Ztrata USB HW klice

Koci Frantisek kocifrantisek na seznam.cz
Středa Březen 13 08:51:27 CET 2013

Ja bych klic asi koupil, nez najdete reseni uplyne nejaky cas.
S nejistym vysledkem. Nevim jak casto program pouzivate.
Nebo volil nejakou sw alternativu.
Po zakoupeni bych si udelal kopii /treba i 3x/ klice.
Myslim tim, ze si s problemem muzete pohrat.
S pozdravem
F.K.

--
Tato zpráva byla vytvořena převratným poštovním klientem Opery:
http://www.opera.com/mail/