Re: napájení USB

Dne 12. března 2013 22:11 Miroslav Draxal <evik na volny.cz> napsal(a):
> Dobrý večer,
>
> Mějme DVD externí mechaniku, která je připojena na USB + pomocné napájení z
> dalšího USB (čili zabírá 2 USP porty). Ovšem ten druhý port mi schází a na
> jeden USB to maká nemaká (málo proudu, USB omezuje). Jaký je názor. Mohu to
> podpořit externím zdrojem 5V? Dělal jste to už někdo? Děkuji za názory. Míra

Tak si udělejte mezikus s USB konektory, kam se přivede jenom externí
napájení, to z USB portu se nebude používat vůbec.

Další možnost je udělat si USB rozbočku, podle toho, na co vám schází
ten druhý USB port, pokud na něco se spotřebou do 100mA (myš,
klávesnice nebo i fleška), tak by se z těch 2x500mA uživila jak DVD
mechanika, tak to druhé zařízení.

Rozhodně bych ale nepouštel externích 5V do USB portu PC, to byste o
něj taky mohl přijít. Potom by vám nechyběl jeden, ale už dva porty ;)

P.K.