Presny zdroj 10MHz sinus - OCXO MV89?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Březen 12 18:19:15 CET 2013

Dne 12.3.2013 15:19, Draček Fráček napsal(a):
> O FE5680A jsem sveho casu uvazoval, nashromazdil nejake odkazy a
> diagnostika je tam take resena.
> Nakonec jsem to zavrhl, prijde mi, ze z ciny jdou jen normaly s
> odrovnanymi lampala a zakaznici se deli na ty,kteri vedi ze lampa
> nejde a ty kteri to jeste nevedi :-)
> Zde je video v kterem se pan prokopal az na samotne rubidium :-)
> http://www.eevblog.com/forum/blog/eevblog-235-rubidium-frequency-standard/30/

Tak presne ten PRS10 mam ( http://www.thinksrs.com/products/PRS10.htm )
take s vadnou lampou, nebo mozna je pryc ten oscilator, ktery vyrabi pro
lampu VF pole.
Potom jsem objednal nějaký Efratom FRS-A  normál, který ale fungoval bohužel
jen do doby, než jsm si na něj udělal skříňku se zdrojem a rozvodem.

   Takže jsem k rubidiu již ztratil důvěru a na doporučení jadnoho HAMa
jsem pořídil od Trimble nějakou profi kartu - modul, který umí z GPS
10MHz.
http://www.youtube.com/watch?v=wUpDjpAGllU
http://www.ko4bb.com/Manuals/05%29_GPS_Timing/Nortel_GPS/Nortel%20GPSTM%20GUI.pdf
Stálo to 219 dolarů i s poštou , úplně nové. 24V napájení odběr cca
300mA, po natopení OCXO méně.
Je v tom velmi kvalitní double OCXO a po připojení GPS antény se to umí
"dozavěsit" na GPS .
Je k tomu  sw na "dohled a konfiguraci" a občas to na ebay někdo nabízí
i za mnohem lepší cenu než tady:
http://www.ebay.com/itm/NORTEL-GPSTM-CARD-NTBW50AB-/111001174043?pt=Other_Telecom_Equipment&hash=item19d82f801b