Presny zdroj 10MHz sinus - OCXO MV89?

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Úterý Březen 12 09:44:59 CET 2013

Ahoj,

Já tenkrát na internetu našel program kterým jsem se k RB normálu připojil a on mi pěkně přehledně ukázal vnitřní stavy všech důležitých komponent. Bylo tam krásně vidět jak se to zahřívá a jak se postupně chytají závěsy a najíždějí systémy. Ale ten nejdůležitější se nechytil. Možná bych to ještě někde doma našel. Ale typ toho mého RB už jsem zapoměl a na internetu jsem ho teď honem nenašel. FE5680 to nebyl. Doma bych k tomu možná ještě něco našel ale dostanu se tam až v pátek.

	Martin - OK1UGA