Presny zdroj 10MHz sinus - OCXO MV89?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Březen 11 19:43:03 CET 2013

Dne 11.3.2013 19:36, Draček Fráček napsal(a):
> 450mA po vytopeni mi prijde docela dost, tady pisi < 3.5W.
> http://www.ke5fx.com/Morion_MV89A_IEEE_IFCS_2002.pdf
> Pocitam,absolutni vetsinu z toho sezere topeni.
> Je zde nejaka realna nadeje udelat z double reseni triple , tedy celou
> kostku strcit do dalsi kostky z polyuretanu, nebo je to blbst a cely
> tepelny proud je nejak spocitan a pri jeho naruseni se nepodari
> oscilator teplotne stabilizovat?
Ono zalezi take jaka je okolni teplota.
Kdyz to bude muset topit na mraze , nu tak to bude papat vic. V lete to
pak asi bude zas lepsi.
Me kdyz se to ustali - poznam podle toho, ze prestane "kmitat" odber, to
zere onech 450mA.
Pak to staci polozit nekam na hlinikovou desku a behem chvile odber opet
stoupne.

> Dalsi dotaz se tyka starnuti a zivotnosti krystalu, nasel jsem cinana
> u ktereho si dokonce lze vybrat stari MV89, v rozmezi data vyroby 2002
> az 2009. Cim mladsi tim drazsi.
Tak ja bych rekl, ze s sutrama je to jako s vinem. Cim starsi a
vystarlejsi tim lepe.
> Chci se proto zeptat jak je to se starnutim krystalu a zivotnosti?
Zivotnost krystalu je pocitam neomezena, to spis nejake blokovani uvnitr
oscilatoru muze odejit.
Ale verim, ze to nenavrhovali blbci a ze v tom elyty nebudou.