Presny zdroj 10MHz sinus - OCXO MV89?

Pondělí Březen 11 13:46:44 CET 2013

Ja to pochopil :-)

Pokud jde o presnost 1pps, tak z toho co jsem vycetl se ma situlace asi takto.
-   5.2ns  chyba samotneho system GPS
- 23.1ns  prumerna chyba Ionosfery pri prijmu 1 druzice
-   0.8ns chyba troposfery
-   x ns chyba ve vedeni koaxial atd.
-   x ns sum a chyba vlozena GPS prijimacem

Dale do hry vsatupuje presnost samotneho 1pps pulsu ,ktery leze s
prijimace, nekde jsme cetl, ze tato chyba je ciste funkci frekvence
hodin daneho GPS a pro 16MHz hodiny je typicky 18ns.
Nejvetsi chybu  vklada Ionosfera, castecne ji kompenzuje pocet
prjimanych satelitu, pricemz ten vliv je tusim druhou odmocninou
poctu, prijimanych satlilu, tedy chyba relativne prudce kleda do cca 6
prijimanych druzic, vliv dlasich 6 je pak jin na urovni +- 2ns.

Nasel jsme par veci o zpresnovani 1pps, ale zatim ni tak nejak
nedocvaklo jak by to fungovalo v systemu,ktery sam o sobe zpresnuje
sve hodiny. Tyhle "rekurzivni" veci mi nejak nedelaji dobre na mozek
:-)

http://goo.gl/m6xjP
http://goo.gl/LiakP
http://www.quartzlock.com/downloads/Quartzlock%20A6-1PPS%204pp.pdf