Presny zdroj 10MHz sinus - OCXO MV89?

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Pondělí Březen 11 11:29:41 CET 2013

GPS normál jsem postavil na podzim: http://ok1uga.nagano.cz/gps_normal.htm

Tak jak jsem to popsal to funguje, jen bych doporučil použít kvalitnější TCXO než jsem použil já. Ačkoliv po dvou měsících zahořování TCXO přestalo ujíždět a je to stabilní. Ten Vámi zmiňovaný TCXO vypadá slibně ale zkušenosti s ním nemám.

Naopak s rubídiovým normálem jsem se nechal napálit. Koupil jsem kousek který už měl pryč rubídiovou lampu a byl překonfigurovaný tak aby se tvářil jako že je zavěšený. Teprve vnitřní diagnostika odhalila pravý stav věcí :-(.

	Martin.

/MQF10.0-0320-03.html
Nemate predstavu kolik takova vec muze stat?
V pripade neakceptovatelne ceny tj. vice nez cca 300Kc co pouzit misto toho?

Martin