Presny zdroj 10MHz sinus - OCXO MV89?

Pondělí Březen 11 10:48:21 CET 2013

Poohlizim se po necem co by slo nazvat frekvencnim normalem 10MHz.
Uvazoval jsem o Rubidiovem normalu, ale nakonec se mi zda investice
80$ do neco s neznamou kondici a z principu omezenou zivotnosti a
velkou spotrebou zbytecna.
Druhou moznosti v rade jsou zrejme DOUBLE OVEN ULTRA PRECISION OCXO ,
nejcasteji narazim na ruske MV89
http://morion.com.ru/catalog_pdf/MV89-OCXO.pdf, vnitrek
http://www.rbarrios.com/projects/MV89A/

Chci se zeptat zda s timto OCXO mate nejkdo zkusenosti, doporucili
byste MV89 nebo jde dnes sehnat neco, mensiho, presnejsiho?
Ma predstava je dodelat k tomu  GPS disciplinator.
Podle mereni z vyse uvedeneho odkazu, z MV-89 neleze uplne idealni
10MHz sinusovka, ro me ucely bude nutne vystup torchu profiltrovat.

Libil by se mi krystalovy filtr , treba 8pole Vectron,
http://pdf1.alldatasheet.com/datasheet-pdf/view/136856/VECTRON/MQF10.0-0320-03.html
Nemate predstavu kolik takova vec muze stat?
V pripade neakceptovatelne ceny tj. vice nez cca 300Kc co pouzit misto toho?

Martin