Páječka

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Pondělí Březen 11 10:09:36 CET 2013

Ahoj,
uvažuju o koupi:
http://www.tme.eu/cz/details/pensol-csi40/odporove-a-trafo-pajecky/sorny-roong-industrial/#

Chtěl bych to pro pro občasné opravy v terénu, kde nemám lepší pájku.
Opravy na PCB, přiletování upadlého drátku... Primárně pro olovnatou
pájku, mělo by to být schopno nějak fungovat i s bezolovnatou s vyšším
bodem tání.

Chtěl bych se zeptat na zkušenosti s tímto konkrétním typem nebo obecně
s touto třídou páječek. Zda je to použitlné či zda na to mám rovnou
zapomenout. Případně tip na lepší produkt za podobné peníze (cca do 300,-).

Dělají i 230V verzi. Ještě z dob na průmyslovce mám v hlavě uloženo, že
230V páječka není vhodná na ESD citlivé součástky. Je to opodstatněné
nebo je to fáma?

Díky Láďa