M1T240

Pondělí Březen 11 05:53:57 CET 2013

Dobré ránko,

     nejprve zkratujete vstupní svorky na napěťovém rozsahu a vzadu
trimrem "0" nastavíte nulu i na číselníku. Nastavuje se tak, že se má
měnit "+" a "-" před čísly. Potom přivedete normálové napětí +0,3V a
nastavíte na číselníku "+3.00" pomocí trimru "+" a potom obrátíte
polaritu a trimrem "-" nastavíte totéž. Odporové rozsahy se kalibrují
pomocí trimrů "1" a "2" ale přesné hodnoty si z hlavy nepamatuji. Návod
mám, ale nemám čas jej ráno někam posílat, tak rychlou linku nemám.
Vydržte do odpoledne :-)

Saša Svobodová