Re: SDRAM - Vynechání A bitu

Martin Persich persich na transcon.cz
Pátek Březen 8 21:57:00 CET 2013

Podle meho by nemel byt s micro SD kartou v SPI modu problem. Provozuji sice
v SPI modu standardni SD kartu, ale uz jsem jich nekolik otevrel a obvykle
se jednalo o "jednoucelovou" redukci a uvnitr byla normalni micro SD ... :-)
asi je levnejsi vyrabet jen jeden druh karet ...
Martin. persich na transcon.cz