Freza pro drazky a orez PCB

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Pátek Březen 8 20:03:46 CET 2013

Tak pak dejte vědět jak ty frézy fungují.

Kdysi jsem zkoušel frézovat vícebřitými frézami s jemnými zuby ale bylo
to k ničemu. Zuby se zanášely a frézy se lámaly. Asi by byly potřeba o
mnoho vyšší otáčky. Podle toho mizerného obrázku na e-bay není moc vidět
co je to vlastně za frézy. Ale připadá mi to podobné jako ty frézy s
jemnými zuby. Ale s Vašimi otáčkami to vše může fungovat jinak.

     Martin.