Freza pro drazky a orez PCB

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Březen 8 16:03:22 CET 2013

nechci vam brat a kazit nadseni, ale musi to byt opravdu tuhe - jak se
to bude jen trochu klepat - tak ty frezy budete menit jak na bezicim
pase - vibrace maji sileny vliv na zivotnost ostri

ale jak rikam, treba to bude jak s tema sedlakama a bramborama... ;-)

takze na me nedejte - skoro sto let tvdili inzenyri ze neni mozne
vyrobit slusny turbinovy motor pod prumer 250mm az se pan Kamps rozhodl
ze to neni pravda a postavil ji - dokonce kompresor udelal z preklizky ;-)

Radek Vicek