RS232 pres GSM

Petr Stehlik petr.stehlik na atlas.cz
Pátek Březen 8 14:34:17 CET 2013

Používáme přesně na tuto aplikaci věci od Conelu.
http://www.conel.cz/
Časovač zapne modem a aplikace odesílá přes RS232 svůj datový paket,
jednoznačně ohraničený text.
Mezitím se vyřizují ty nepodstatné věci kolem GPRS, sestavení spojení
.... atd o tom však aplikace neví.
Aplikace opakuje svůj paket do RS232 tak dlouho dokud jej nedostane
potvrzený a pak pokračuje dalším.
Celé to profrčí internetem a na druhé straně vypadne z routeru jako UDP
paket. Aplikace v PC si ho odchytí
a pošle potvrzení přes UDP zpět a tam se to vysype jako text z RS232.
Časovač vypne celé zařízení.  Za hodinu to zapne znova. Existuje i
řešení RS232/RS232.
Když jsem to poptával u Conelu, přesně jsem jim popsal co chci,  tak mi
řekli že to co chci umí.
Domluvil jsem si zápůjčku, vyzkoušel fungovalo to přesně jak jsem chtěl,
tak  jsem jim řekl ať pošlou fakturu.
Bezproblémové řešení i domluva.