Prepinani rozsahu u voltmetru

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Březen 8 14:13:05 CET 2013

Dobry den,

trochu by som Vas doplnil pri tych CMOSkach. Musite vzdy zabezpecit
Uin<Uvcc. To pre 405x znamena, ze mozete mat Vcc = max + - 15V. Dalej
musite zohladnit, ze vystup nejde rail-to-rail ale je tam saturacne
napatie. Na strane vstupov by som sa snazil vyhnut takym napatiam ako
0,3-0,4V a 0,6-0,7V. A opat, pokial budete ist len z jednej polarity,
tak v blizkosti nuly ten CMOS tiez nebude dobre spinat. Ked sa s tymto
vsetkym zmierite, tak najjednoduchsie je kupit v drogerii CMOS4051 a
ICL7660 na generovanie zaporneho napatia zadratovat a vyskusat.

A.