Si570 SW ( bylo Citac N s 74AC161)

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Březen 8 09:43:57 CET 2013

260MHz da ta Si570, preto by som rad vyuzil tento potencial aj v buducnosti
Inak by som signaly prehnal cez obycajne hradla (z rady AC...)  ale to by ten generator bol uz
len taky jednoucelovy. Takto sa bude dat do 10MHz vyuzit ako SIN/TRIANGLE/
a do 260MHz generator s pravouhlym vystupom.

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Kuba Jan
Sent: Friday, March 08, 2013 9:38 AM
To: HW-news
Subject: Re: Si570 SW ( bylo Citac N s 74AC161)

Dne 8.3.2013 9:24, petop napsal(a):
> Zdravím.
> Si robíš asi srandu z toho...4066 môžeš použiť tak akurát pre NF
> záležitosti,
Ale no tak, tady: http://pandatron.cz/?2709&sdr_prijimac_-_psdr-1
tim neprohaneji zrovna nf signaly a 4053 je oblibeny svab pro smesovace.
I pan Zajic u jeho citace pouziva tenhle prepinac na vstupu, pravda do 30MHz, ale ja netvrdil, ze to bude vhodne aj pro UHF pasmo.
  Ale 30MHz to neni rozhodne NF :-)