Dalsi solarni report

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pátek Březen 8 07:31:26 CET 2013

Hned po ránu jsem se dobře pobavil. Samozřejmě s Vámi souhlasím, razítko
nic nezaručuje a je to skvělý kšeft. Na jedné straně buzeruje lidi,
kteří se snaží být poctiví, na druhé straně lemplové se na to vykašlou a
taky jim to projde.

Pobavila mě ale ta věta "jinak bych se totiž v zájmu zdravého rozumu
neměl do práce na rozvodech apod. vůbec pouštět" - to je taky svatá
pravda, ale už jsem viděl příliš mnoho instalací, než abych na existenci
zdravého rozumu věřil. Lidová tvořivost nezná mezí. Mimochodem ani
spousta slaboproudařů by se do silnoproudu nikdy neměla pouštět.

JMN