poradte se zarivkou - vyreseno

Pátek Březen 8 00:18:56 CET 2013

Nechtěl jsem tam dělat velké změny (elektronický předřadník), přece jen
to není moje. Prošel jsem návody na netu a zkusil jsem tyristorový
startér - první pokus jen přímo, bez doporučovaného sériového
kondenzátoru. Nefungovalo to, tyristor stále spínal a zářivka žhavila.
Se sériovou kapacitou 680nF startuje perfektně. Taky jsem našel že je
vhodné přes sériovou kapacitu připojit klasický startér. Startuje taky
spolehlivě, jak se startérem co zapaluje při 210V, tak i s tím co
zapaluje při 105V (s tím méně ochotně). Nakonec jsem tam nechal ten
tyristorový, s ním to startuje nejlíp.

Anděl