Dalsi solarni report

AZE aze na seznam.cz
Čtvrtek Březen 7 22:19:38 CET 2013

Po zápasu s úředním šimlem po mě chtěli nakonec revizní zprávu měniče FVE.
Nevím, co by revizák na měniči revidoval, mimochodem viděl to poprve v
životě. Dal štempl na prospekt a uřední kobyla byla spokojená.
Pokud jde o měření, stejně nic neměřil.
aze

----- Original Message -----
From: "Dušan Schellong" <dusanschellong na gmail.com>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 07, 2013 10:06 PM
Subject: Re: Dalsi solarni report

Dne 07/03/2013 20:29, Petr Simek napsal(a):
> "Je to asi 14 dní, kdy u nás v paneláku několik revizních techniků
> provádělo revizi elektriky v baráku. .........."
     Pokud to byli revizní technici, pak určitě měli vědět, že  UPC,
kabelový modem TV a taky internetu mají svoje zvláštnosti.
     Myslím si, že na tuto skutečnost měli být před začátkem měření
upozorněni. Nezbavuje je to povinnosti seznámit se stále
     zapojenými spotřebiči a jejich "stavem". Dokonce si dovolím tvrdit,
že možná začali od konce a tím zavinili ten uvedený malér.
     Z textu není ani jasné co vlastně bylo cílem jejich revize. Pokud
měřili na hlavním připojení domu a nerevidovali byty, stoupačky,
     společné rozvody atd. je to revize na nic. Je to jako když si
myslíme že máme zabezpečený dům proti zlodějům tím, že máme
     na vstupních dveřích troje bezpečnostní zámky, ale  sklepní, nebo
přízemní okna jsou neustále otevřená.......(dokonce i když odjedeme na
dovolenou)
     Asi to tvrzení o zabezpečení není pravdivé..................

--
Dušan Schellong Tel: +420606373620