Freza pro drazky a orez PCB

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Čtvrtek Březen 7 19:12:52 CET 2013

Priklad 60.000 ot motoru,
http://www.ebay.com/itm/60000RPM-1-2KW-SPINDLE-MOTOR-SPECIAL-FOR-METAL-Ah2-/
260846651848?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3cbbac09c8

Pro zajimavost, 6zuba 1,8mm freza 50um uber, v relativne tvrdem plastu tak
1,5mm/minutu s tim ze se z plastu kouri. otacky 45000, na 20.000 cloveku
pripada, ze freza stoji a nekraji.

---------- Původní zpráva ----------
Od: hutta.j na seznam.cz
Datum: 7. 3. 2013
Předmět: Re: Freza pro drazky a orez PCB

"
Mam s 3mm stopkovymi nastoji nejake zkusenosti a obecne, funguj i pro 20k
ot/min.,  ale
uprimne je to opruz uber materialu mizerny, subjektivne pouzitelne to zacina
byt od 30k nahoru.
Nastroj ma uvedeny uber materialu na otacku, u malych frezek muze jit klidne
i jen o 10um a tak i pri 60k ot/min mate posun jen 0,6mm / minutu.
Cinani delaji i 60k motory, jen ta cena neni az tak lidova.
Pokud nechcete ocel a podobne tvrde materialy, jde pro tento ucel poridit
mensi motor , na FR4 musi stacit i 100W.