Freza pro drazky a orez PCB

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Březen 7 18:41:24 CET 2013

Kouknete se treba k chemelekovi:

http://www.chemelek.cz/industrial/pro-vyrobu-dps/frezky.php

pokud pominu, ze ty nastroje se jmenuji frezy (i kdyz jsou male) a ne
frezky (to jsou stroje) tak tam najdete popis na co je ktera freza
vhodna - hned prvni jsou ty DMF co chcete na ty obvody

co se tyka vlastniho obrabeni - u frezy se udava (slusnej vyrobce) uber
na jeden zub - je tam nejake rozmezi s tim, ze mene vetsinou nevadi - z
toho vychazeji nejake otacky a posuvy a take zivotnosti

je take velky rozdil v tom jestli to budete strkat rucne a nebo CNCcko -
pokud budete mit na 1.5mm male otacky a budete tocit klickou tak freza
trpi tim, ze jede nerovnomerne - dokazete ji proste chvilkove treba dat
i vic nez by melo bejt - proto doporucuji vetsi prumer - je to za stejne
prachy a snese to vic pri stejnych otackach

RV