Dalsi solarni report

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Březen 7 16:25:31 CET 2013

Ne.

Věc (zde rozvod elektřiny, platí to ale obecně) musí být technicky v
pořádku. S revizním technikem to souvisí pouze okrajově a nepodmíněně.

Pokud jsem elektrotechnicky vzdělaný a patřičně zručný (jinak bych se
totiž v zájmu zdravého rozumu neměl do práce na rozvodech apod. vůbec
pouštět), tak si samozřejmě stav rozvodu zkontroluju kdykoliv sám.

Nepotřebuju na to ani žádné povolení, osvědčení, ba ani razítko. A už
vůbec ne "jistotu", kterou by mi měl nějak zajistit kdosi druhý...

O různých elektrikářích a revizních technicích, co měli jak osvědčení,
tak razítko, by se dalo dlouze vyprávět.

---
Jirka