Jeste k LED pakum z T-LED

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Březen 7 12:55:31 CET 2013

Především je dobré si uvědomit, že v případě pásku se bavíme o LED s
příkonem 64 mW, v jedné řadě, s rozestupem 16,6 mm.

Takže předpokládám, že se nepřehřejou, ani kdybych tu lištu zakryl 1 cm
silným sklem a následně zamáčknul do drážku ve zdi, vyplněné montážní
pěnou:-)

Samozřrjmě si dovedu představit, že i tohle má své hranice. Takže kdybychom
se rozhodli, že si na ty Baluovy částice v kolotoči hezky posvítíme, tak by
těm LEDkám nepomohlo ani to, že okolo je trubka chlazená kapalným héliem.
... Vlastně ne... teď jsem to pro zajímavost počítal a vyšlo mi, že samotným
zářením do vakua by se uchladil na -18 °C.

PH

From: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
Ja sa predovsetkym nemozem zbavit predstavy plastovej listy ako chladica...
:-)

Schvalne, ciste odhadometricky, kolko K/W moze mat Vami pouzita seriova
kombinacia kovoveho (medeneho?) pasika prierezu niekolko desiatok um krat
niekolko mm, kaptonovej pasky, plastovej listy, muriva (?) a medzitym
niekolko vrstiev blizsie nespecikovaneho lepidla?