Dalsi solarni report

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Březen 7 12:55:19 CET 2013

 7.3.2013, 12:03:41

Myslim, ze se tu zcela zbytecne smesuji 2 veci.
Jedna vec je, haseni pozaru na dome ktery ma nainstalovany FVP.
Ze tyto panely predstavuji zvysene riziko, stejne jako treba tlakove
lahve, nebo vetsi mnozstvi horlavych chenikaliji, je fakt a ma smysl
hledat takova opatreni, jak na strane hasicu, tak majitele, ktera toto
riziko snizuji.
Druhou veci je institut opravnene osoby, coz nema s predchozim nic
spolecneho, to je jen dalsi papirovej biznys pro vyvolene.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz