Dalsi solarni report

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Čtvrtek Březen 7 12:46:19 CET 2013

To je do značné míry pravda, snad bych jen podotknul, že běžný
hasič-úředník se na tvorbě zákona podílí asi tak, jako běžná úřednice na
poště.

A k centralizaci operačních středisek - tyhle problémy byly vždycky, jen
se o nich tolik nemluvilo. Centralizace probíhala tak, že se část lidí z
okresních středisek přesunula na krajské, takže s tou místní znalostí to
není tak horké. Velkým plusem (alespoň pro mě) je to, že místo 7
serveroven se teď staráme o jednu.

JMN