Modul z ebay .. Re: Proudovy omezovac 4A

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Březen 7 12:27:38 CET 2013

ja o Traco vim...a mohu to resit i tim co mam doma tedy LM2575ADJ,
kteremu toho staci fakt minimum - ja jsem v podstate linearni
stabilizatory vyskrtnul z pouzivani (az na nejake specificke aplikace) -
takze to problem neni - nechce se mi je ale stavet, to radeji zablokuju
to snimani

dotaz spis znel na kolegy co ten modul maji a zkoumali ho mozna
dukladneji nez ja - tedy zda ten snimaci odpor je opravdu v GND a tudiz
hrozi to ovlivnovani

Radek Vicek