Modul z ebay .. Re: Proudovy omezovac 4A

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Březen 7 12:07:12 CET 2013

Zdravim,

jeste se vracim k tomuhle kousku HW... do solarni UPSky potrebuji
dodelat jeste napajeci zdroje pro zarizeni pouzivajici 5V, 9V a 12V.
Napadlo me, ze vezmu tyhle nabijeci moduly a pouziji je jako zdroje s
proudovym omezenim - tedy nastavim prislusna napeti a proud omezim na
predpokladany odber v dane vetvi plus nejaka rezerva.

Ale tak nejak si uvedomuju, ze jsem tam nekde zespoda zahlidnul snimaci
odpor a bojim se, ze je na strane GND - predpokladam, ze to nedopadne
dobre, kdyz moduly budou mit spolecny vstup a na vystupni strane se muze
stat, ze opet dojde ke spojeni zemi - treba kdyz propojim zarizeni
napajene z 5V a z 9V - pak ten proud tekouci GND se bude delit pres
vsechny ty snimaci odpory...

Predpokladam, ze to zadne reseni nema...leda ty odpory proklemovat a
vykaslat se na proudove omezeni.

Radek Vicek