Dalsi solarni report

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Čtvrtek Březen 7 11:03:24 CET 2013

Tak samozřejmě, já jsem měl na mysli ty skutečné hasiče, kteří běhají s
hadicemi - ať už dobrovolně, nebo za peníze. Nechci tím nějak hanit
práci našich kolegů preventistů, oni to také nemají lehké, ve finále se
vždycky dostaneme k tomu, že problémy a naštvanost lidí způsobuje
komplikovaná/zavádějící/nedostatečná (další přívlastky si domyslete)
legislativa, která vzniká úplně jinde. A potom samozřejmě - v každé
profesi se dá natrefit na blbce. No nic, zpět k technice.

JMN