Jeste k LED pakum z T-LED

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Březen 6 22:34:32 CET 2013

On Wed, 6 Mar 2013, Pavel Hudecek wrote:

> Nejbělejší bílou, tedy 6000-6500 K. Hodnoty pod 4000 K nemám rád, nad mi
> nevadí, takže jsem šel po nejvíce lm.

Hmm - vsadil bych se ze to ma modry odstin - to nemam rad.

> Někde tu mám i podobné pole, jako máte v odkazech, kupoval jsem ho ve
> Farnellu. Nominálně má 10 W se 120 lm/W, 5500 K. Svítí hezky, ale zatím jsem
> ho nepoužil. Zvítězila lenost ohledně dořešení mechanických věcí.

Tyhle vykonne LED na male plose je ale docela problem uchladit. Ty moje
maji prikon 13W a kdyz ho tam pustim tak to poradne zhavi. Mam to na Al
plechu o plose 40cm^2 a pali to fest. Mel jsem za to ze 1W na 1cm^2 dela
otepleni asi 60stC , tak tohle by melo zvednou teplotu tak o 20stC ale
subjektivne mi prijde ze to pali vic. Kolik procent z prikonu asi skonci
jako svetlo ? Podle toho jak to topi tak bych rekl ze moc ne...