Re: Re: RE: Zatopte si v kamnech,vyrobíte si tím zároveň elektřinu

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Březen 6 21:23:37 CET 2013

No viete, niekedy je nazov velavravny a sikovny citatel s dostatkom
dovtipu a skusenosti vie, odkial fuka vietor a radsej sa dopredu
vyhne... V tomto konkretnom pripade si myslim ze taky je uz len nazov
Tower of Spirit. A ci to Vam pride mile a vesele je mne srdecne jedno.

A.