Dalsi solarni report

Na vyraz ODBORNA FIRMA jsem velmi alergicky, bacha na to, vesmes to
znamena jakakoli firma s vhodnym razitkem co zada zakazku za par procent
ceny firme bez razitka...
IMHO by se nemela omezovat tvurci cinnost kvuli nejakemu potencionalnimu
nebezpeci, ktere je IMHO zcela zanedbatelne (pravdepodobnost ze je barak
s amaterskymi solary * pravdepodobnost ze hori ve dne * pravdepodobnost
ze tam prijedou hasici, nez to shori * pravdepodobnost.... je IMHO
limitne blizka nule ;-) )