Zatopte si v kamnech, vyrobíte si tím zároveň elektřinu

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Březen 6 20:20:06 CET 2013

Zdravim

tak mne napadlo jak zvysit ucinnost elektrickeho topeni nad 100% :-)

Elektrickemu topeni je jedno jaka je teplota topneho dratu, ucinnost
se tim nemeni. Takze kdyby se elektricky radiator oblepil termoclanky
mel by elektricky prikon vydat do mistnosti tak jako tak ale pres
termoclanky by vyrobil jinou elektrinu kterou by mohl jiny pomocny
radiator zase topit.

Takze na dodanou energii 1kWh do primarniho radiatoru by to melo
vyrobit vic tepla nez odpovida 1kWh. To by ale fungovalo skoro jako
perpetum mobile.

Kde je chyba v uvaze ?