Zatopte si v kamnech,vyrobíte si tím zároveň elektřinu

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Březen 6 20:10:40 CET 2013

Vyloučit se to samozřejmě nedá. "Díky" SESRu a jeho bolševickému
přerozdělování peněz je vznik takových úchylek dobře možný.

Můj názor: pokud bych měl posoudit kvality toho generátoru, jediná
možnost je ho koupit a testovat (dlouhodobě a za průkazných podmínek).

Vše ostatní jsou jen spekulace. Investovat 9kKč do toho ovšem já osobně
nebudu.

---
Jirka