Dalsi solarni report

Hezký večer,

     sice je to jen slovíčkařní, ale vyhláška 50/1978 "Osobu poučenou"
nezná, zná totiž jen pracovníky :-) Osoby poučené se vyskytují pouze,
pokud je mi známo, ve vyhlášce MDS 100/1995 Sb. což je Řád určených
technických zařízení. A mám silný pocit, že solární elektrárna do UTZ
nepatří, leda by napájela něco na nějaké dráze.

Saša Svobodová