Dalsi solarni report

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Březen 6 04:08:40 CET 2013

Já bych tedy raději navrhoval, abychom se zamysleli nad způsobem, jak
dotyčným osobám udělat co největší "reklamu" před příštími volbami. Klíčová
hlasování si lze prohlédnout zde:

poslanci, 20.6.2012:
http://www.psp.cz/sqw/hlasy.sqw?g=56129
senát, 19.7. 2012:
http://www.senat.cz/xqw/xervlet/pssenat/hlasy?G=13135&O=8
(vetováno VK)
poslanci, 19.9.2012:
http://www.psp.cz/sqw/hlasy.sqw?G=56459

Poslance jsem po dlouhém snažení našel gůglem takto:
Novela "hospodaření energií" "NÁVRH BYL PŘIJAT" site:www.psp.cz
senátory:
2012 "406/2000" "NÁVRH BYL PŘIJAT" site:www.senat.cz

PH

From: "Jaroslav Lukesh" <lukesh na seznam.cz>
Bude mi ctí zapůjčit na klání hodně dobrou vzduchovku Slavia 634 se
zaměřovačem a zklidněnou pružinou, takže se chová velice rozumně a neskáče
jak kozy v pubertě. Na 50M rozstřelí flašku od piva, ale přece jenom je to
zbraň kategorie D s energií do 16J, takže když se trefite mimo osu, jenom to
cinká.

Od: "Pavel KREJCI" <krepa76 na gmail.com>
Ale prosim, zadny problem.

Návrh zákona, kterým se mění zákon č. 406/2000 Sb., o hospodaření
energií, ve znění pozdějších předpisů
Navrhovatel: ministr průmyslu a obchodu Martin Kuba
Zpravodaj: senátorka Soňa Paukrtová
Garanční výbor: VHZD, ÚPV, VUZP

www.senat.cz/xqw/webdav/pssenat/original/65148/54942

Bute vysledek pratelskeho setkani na nove, nebo se dostane i na CT? :D :D