Dalsi solarni report

AZE aze na seznam.cz
Úterý Březen 5 21:17:36 CET 2013

A jak budou tihleti exporti, kteří hasí elektriku vodou, hasit hořící
havarované elektromobily? Domnívám se, že rozkřápnutá lithiová baterie se
vypnout nedá.
To je budou školit "elektromobil se nehasí, nechá se shořet"?
I když v tomto bordelistánu je možné všechno.
aze

----- Original Message -----
From: "Josef Štengl" <ok1ced na nagano.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, March 05, 2013 8:22 PM
Subject: Re: Dalsi solarni report

Ne, jen mi jen před lety jeden kolega z DE oznamoval, že nebude v práci
že jde na pohřeb. Později při pivu mi řekl i proč. Hašení rodinného
domku se střechou pokrytou solárními panely.

Konkrétně jsi nejsem jistý, tak raději ani nebudu naznačovat, abych
nevytvořil nějakou zavádějící historku.

Tedy jen trochu.

K bodu 3. Vypnou ji. Do rozvodny pod proudem hasiče hasícího vodou
dobrovolně nedostanete.

To, že je to legislativně řešeno ministerským povolením nyní neřeším.

ced